З початку року на «Пульс» зателефонували понад 3,4 тис. громадян

Антикорупційний сервіс Міндоходів за вісім місяців поточного року опрацював звернення понад 3,4 тис. громадян. З питаннями щодо податкової тематики звернулися майже 3 тис. заявників, митною справою цікавилося 496 платників.

Як і раніше, у переважній більшості наші громадяни  використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо організації роботи органів Міндоходів. Цієї тематики стосувалися майже 1,4 тис. звернень.

Особливостями реєстрації платником ПДВ цікавилися 174 громадян, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 170 платників. Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, повідомили 942 заявника, а про затримку митного оформлення товарів – 269. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 142 звернення, або 4% від загальної кількості звернень. 95 відсотків усіх звернень вже опрацьовано та поінформовано про результати заявників. Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.
Thanks: Megamozok
Return to Top ▲Return to Top ▲