Розпочинає роботу «гаряча» телефонна лінія Бердянського виконкому

Повідомляється, що спеціалісти "гарячої" телефонної лінії (контакт-центру) надають громадянам інформаційно-довідкові послуги та приймають звернення, що стосуються питань життєдіяльності міста: про аварійні ситуації, транспортні, житлово-комунальні питання, підготовки та проведення курортного сезону та інші соціальні питання.

 

Створення контакт-центру дозволить громадянам усно звертатися з заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, повідомляє прес-служба виконкому.

Телефонні звернення, як і письмові, реєструються, ставляться на контроль і передаються до відповідних служб виконкому для оперативного вирішення. Тому, відповідно до ст.5 Закону України “Про звернення громадян”, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Для зручного зворотнього зв’язку бажано надавати номер телефону заявника. Тому, звертаючись на гарячу лінію виконкому, громадянин має чітко сформулювати суть проблеми та надати необхідні для розгляду питання дані. 
Усні звернення громадян розглядаються протягом п'яти днів, якщо вони не потребують додаткового вивчення; 15 днів — ті, що потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду телефонних звернень громадян не може перевищувати 30 днів.
Спеціалісти контакт-центру готові допомогти Вам у вирішенні питань у межах своєї компетенції за телефонами: 15-55, 15-58.

 

 

 

 

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.
Thanks: Megamozok
Return to Top ▲Return to Top ▲